بهترین سیستم های معاملاتی رایگان فارکس
نوشته شده توسط : وحید رحمتی

در این مقاله قصد داریم برخی از سیستم های معاملاتی رایگان فارکس را که می توانید در معاملات روزانه FX خود استفاده کنید، مورد بحث قرار دهیم. ما به استراتژی روش اسکالپینگ 4 ساعته، سیستم Skyplay، سیستم اسکالپینگ ترکیبی و سیستم آزمایشی Breakout/Ranging Double می پردازیم.

بهترین سیستم های معاملاتی FX رایگان

معاملات فارکس نباید به عنوان یک "طرح ثروتمند شدن سریع" تلقی شود. یک معامله گر باید درک کند که باید مقدار قابل توجهی زمان و تلاش برای توسعه دانش لازم سرمایه گذاری کند - و مهمتر از آن، آنها باید یاد بگیرند که چگونه از سیستم های مختلف مورد نیاز برای موفقیت در فارکس استفاده کنند. سیستم های معاملاتی فارکس بسیار متفاوت هستند، و یکی از مناطق با قابل توجه ترین تفاوت قیمت است - زیرا برخی از سیستم ها کاملا رایگان هستند، در حالی که برخی دیگر صدها دلار دریافت می کنند.

بیشتر بدانید:

یک هک ذهنی ساده که تقریباً بلافاصله شما را به یک معامله گر بهتر تبدیل می کند

سیستم معاملاتی FX چیست؟

سیستم معاملاتی FX چیزی است که معامله گران برای کمک به تصمیم گیری در مورد خرید یا فروش جفت ارز در هر زمان معین از آن استفاده می کنند. سیستم معاملاتی اطلاعات را از تعدادی ابزار معاملاتی مانند نمودارها، سیگنال ها، انتشار اخبار و تحلیل های بنیادی جمع آوری می کند. این سیستم می تواند دستی یا خودکار باشد، این به ترجیح معامله گر بستگی دارد. هر دو راه مزایا و معایب خاص خود را دارند.
فهرستی از سیستم های معاملاتی رایگان FX

ما قصد داریم به برخی از سیستم های معاملاتی رایگان نگاه کنیم که ممکن است به شما کمک کند تا در حرفه خود در فارکس سود بیشتری داشته باشید. هنگام تحقیق در مورد چنین سیستم هایی، مهم است که مراقب باشید و از کلاهبرداری یا کلاهبرداری آگاه باشید. در حالی که ما چهار سیستم رایگان را بررسی می کنیم که معتقدیم معامله گران ممکن است مفید باشند، در نهایت این شما هستید که تصمیم می گیرید که آیا آنها برای شما هستند یا خیر، و اینکه آیا به آنها اعتماد دارید یا خیر. برخی از سیستم ها به همراه آمارهای سال های 2012-2013 نشان داده می شوند، زیرا در آن سال ها سیستم ها در واقع آشکار شدند و برای اولین بار مورد آزمایش قرار گرفتند.
سیستم اسکای پلی

این سیستم معاملاتی مکانیکی با استفاده از MACD، نشانگر Coral، EMA 20 و شاخص‌های منطقه زمانی و قدرت واقعی ساخته شده است. از نظر فنی، سیستم روند را در یک بازه زمانی 1 ساعته با زوم کردن بر روی نمودار 5 دقیقه ای برای تعریف ورودی نشان می دهد. علاوه بر این، سیستم یک توقف 25 پیپ و یک هدف سود 20 پیپ تعیین می کند. این آمار از دسامبر 2012 تا مارس 2013 مشاهده شد.

به طور کلی، این سیستم در طول چهار ماه 3.56 درصد سود داشت که می تواند عملکرد خوبی محسوب شود. برخی از سیستم‌ها هستند که ممکن است در این زمان عملکرد بهتری داشته باشند - و به همین دلیل است که این سیستم ممکن است به عنوان بهترین سیستم معاملاتی رایگان فارکس در نظر گرفته نشود - اما این هنوز یک نتیجه نسبتا مناسب است. میانگین برد در اینجا 19.73 پیپ (0.79٪) و میانگین باخت 23.6- پیپ (0.94٪) بود.

اگر به میانگین برد نگاهی بیندازیم، ممکن است فکر کنیم که اگر هدف سود و استاپ ضرر اصلاح شود، سیستم عملکرد بهتری داشته است. امتیاز معاملات برنده 44 و معاملات بازنده برابر با 33 بود که بد نیست. در مورد قابلیت استفاده، برای مبتدی ممکن است نگاه کردن به دو بازه زمانی متفاوت کمی دشوار باشد - اما اگر شاخص های ذکر شده در بالا برای شما آشنا باشند، مدیریت با سیستم مشکلی نخواهد داشت.
روش اسکالپینگ 4H

سیستم معاملاتی بعدی فارکس در لیست ما با جفت ارز GBP/JPY سر و کار دارد. بازه زمانی 4 ساعته دارد و هیچ نشانگر استفاده نمی شود. قوانین ورود بسیار ساده است. شما باید از نوسان بالا و پایین به عنوان خطوط پوست سر استفاده کنید، و بنابراین، در استراحت بالا یا پایین این سطوح وارد شوید. حد ضرر و هدف سود هر دو باید برابر با 50 پیپ باشند.

ما از داده های آماری از فوریه 2012 تا ژوئیه 2013 استفاده خواهیم کرد. این سیستم در حدود 59.52% معاملات خود سودآور بود که می تواند به اندازه کافی رضایت بخش در نظر گرفته شود. علاوه بر این، این سیستم توانست بازدهی مثبت 12 درصدی را در طول دوره آزمایشی خود ایجاد کند.

در نگاه اول، می توان ادعا کرد که بسیار خوب است، اما اگر مدت زمان تست را در نظر بگیریم، که در واقع 18 ماه بود، نزدیک به 0.75٪ در ماه برای ما فراهم می کند که چندان جذاب نیست. هر معامله فقط به 50 پیپ / 1٪ محدود شد - که غیرعادی نیست و همان چیزی است که انتظار می رود. این استراتژی توقف ضرر به سیستم این امکان را می‌دهد که در صورتی که قیمت به سمت بالا یا پایین خطوط اسکالپ بتونی کاهش یابد، ضرر را کاهش دهد.

این سیستم معاملاتی رایگان فارکس برای تازه‌کارها مناسب‌تر است و درک آن بسیار آسان‌تر است، زیرا در اینجا به شاخص‌های فنی نیازی نیست. همانطور که گفته شد، نقطه ضعف این سیستم، به ویژه برای تازه کارها، این است که تعیین خطوط پوست سر یا نوسان بالا و پایین می تواند بسیار ذهنی باشد. افراد تازه کار در هنگام تلاش برای ایجاد اشتباه بیشتر تمایل دارند که اشتباه کنند.

علاوه بر این، برای انتظار شکستگی در خطوط پوست سر، باید به طور دائم نمودارها را زیر نظر داشت. به طور کلی، این یک سیستم آسان برای استفاده است و ممکن است برای افراد با تجربه مفیدتر باشد. ویژگی خاص این سیستم این است که بیش از حد ذهنی است، که به نوبه خود نشان می دهد که ممکن است به دست آوردن نتایج مشابه در مقایسه با نتایج سایر معامله گران غیرممکن باشد.

سیستم اسکالپینگ هیبریدی

این احتمالاً یکی از بهترین سیستم های معاملاتی رایگان فارکس است که از نمودارهای Ichimoku Kinkyu Hyo استفاده می کند. این سیستم نشانگرهایی را که به ندرت از سایر سیستم‌های فارکس استفاده می‌شوند، مانند سیستم Hopwood 10.2 و سیستم TMS (Trading Made Simple) یکپارچه می‌کند. تمام اندیکاتورهای لازم را می توان مستقیماً در پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 نصب کرد. ما از آمار می 2013 در اینجا استفاده خواهیم کرد، به طور خاص نمودار 5 دقیقه ای جفت ارز EUR/USD را تجزیه و تحلیل می کنیم.

ما متوجه شدیم که این سیستم از سطح سودآوری بسیار بالایی برخوردار است. در عرض یک ماه سود بزرگی معادل 46.50 درصد داشت. 178 سیگنال معاملاتی FX برای این ماه تولید شد و تقریباً 50٪ سودآور به نظر می رسید. حداکثر معامله برنده در معادل پیپ: 156 در 7.80٪ بود. ویژگی مهم تر این است که سیستم اسکالپینگ هیبریدی ریسک را در سطح عالی مدیریت می کند. میانگین از دست دادن پیپ ها فقط 9.10 بود که کمتر از نصف افت اولیه اولیه 20 پیپ است.

این سیستم برای تازه کارها مناسب نیست. این یک استراتژی اسکالپینگ بسیار شدیدتر با نوع بسیار متفاوتی از سیستم نمودار است. علاوه بر این، سیستم اسکالپینگ هیبریدی شاخص های زیادی را پیاده سازی می کند که چندان شناخته شده نیستند. این سیستم احتمالا برای کسانی که دانش و تجربه عمیق تری در بازار فارکس دارند بهتر است.
آزمایشی برک آوت / سیستم دوگانه برد

سیستم آزمایشی Breakout/Ranging Double از دو عنصر تشکیل شده است - یک معامله جهشی و یک معامله شکست. این فقط یک نشانگر را اعمال می کند - نشانگر پاکت. دوره آزمایش شده در اینجا بین نوامبر 2012 تا فوریه 2013 بود. اگر به این سیستم از نظر سودآوری خالص در دوره زمانی فوق الذکر نگاه می کنید، نتایج سیستم با افزایش 18.14 درصدی بسیار چشمگیر است.

علاوه بر این، با وجود اینکه سیستم از 39 معامله ثبت شده تنها 6 معامله را برد، توانست این کار را انجام دهد. اگر بخواهیم تحمل ریسک را ترسیم کنیم، می گوییم استاپ ضرر بسیار محدود است. نرخ برد با موارد زیر محدود می شود: 15.38%. در واقع، بیشتر معاملات انجام شده را به دلیل "نویز" در بازارها از دست می دهد. متأسفانه، کاهش به طرز دردناکی بالا است: در 16٪.

با این حال، اگر از یک قانون ساده پیروی کنید، سیستم بسیار ساده است - خرید در باند پایین، و فروش با لمس باند بالا. این دقیقا همان چیزی است که معامله گران مبتدی ممکن است به دنبال آن باشند. تنها مسئله ای که ممکن است تازه کارها را بترساند استفاده از نشانگر پاکت است که بسیار محبوب نیست.
نتیجه

ما در مورد برخی از سیستم های معاملاتی رایگان فارکس که کار می کنند صحبت کرده ایم که ممکن است در معاملات FX خود از آنها استفاده کنید. اگرچه آنها رایگان هستند و هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها انتظارات شما را برآورده کنند، اما به این معنی نیست که باید آنها را نادیده بگیرید - آنها می توانند مکمل بسیار مفیدی برای استراتژی فارکس شما باشند. اگر می‌خواهید درباره سیستم‌های معاملاتی بیشتر بدانید، حتماً مقاله مرتبط زیر را بخوانید:


سودآورترین سیستم معاملاتی فارکس





:: برچسب‌ها: فارکس ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: